utorok 30. júla 2013

LADYBOX Júl - Červenec 2013

Ahojte!

Dnes som si konečne zašla do zásielkovne po svoj prvý Ladybox - mesiac Júl - Červenec, ktorý som si už skoro pred mesiacom objednala a zaplatila! Predplatila som si 3 mesiace - Júl, August a September a cena pre Slovensko bola 42 euro. Vzhľadom na to, že poštovné kuriérom alebo poštou by ma na Slovensko vyšlo na rovnako zvolila som radšej zásielkovňu. Predtým než som sa rozhodla siobjednať túto beauty krabičku pozerala som kopec recenzií zahraničných beauty boxov. Pozrela som aj recenziu Ladyboxu/Senzaboxu a som rada, že sa konečne takáto krabička krásy dostala aj na Slovensko resp. do Čiech.:-)




Potom čo som videla zopár recenzií alebo otváracích videí na YouTube som sa strašne na Ladybox tešila. Akonáhle som prišla domov tak som musela krabičku rozbaliť. Vonkajšie balenie/krabička bola celá ružová a samotná krabička Ladyboxu bola biela s ružovými srdiečkami s nápisom love v ľavom dolnom rohu a s nápisom "Just Married" v pravom hornom rohu. Musím povedať, že krabička júlového Ladyboxu je naozaj krásna a určite ju využijem pri skladovaní mojich MAC MSF alebo iných púdrov.:-)
Už na prvé poťažkanie sa mi zdal balíček priveľmi ťažký. Keď som ho otvorila tak som hneď zbadala, že krabička obsahuje je veľké 250 ml balenie Palmolive sprchového šampónu Mediterranean moments s Argánovým olejom z Maroka a mandľami. Podľa nadpisu na balení sprcháča je to novinka. Sprcháč má jemnú krémovú konzistenciu a nádherne vonia!:-) Tento produkt určite využijem.
Súčasťou je tiež cestovné balenie 50 ml foaming shower gel (penového sprchového gelu) od RITUALS T´ai Chi White Lotus and Green tea (Biely lotus a zelený čaj). Ešte nikdy som penový sprchový šampón nevyskúšala a na tento sa naozaj teším, lebo vôňa zeleného čaju bude v týchto sparných dňoch určite osviežujúca. Podľa info na balení je RITUALS nemecká značka a neviem či sa na Slovensku predáva. Ak áno tak mi napíšte v komentároch kde a vyskúšam aj iné výrobky od nich.:-)


Cestovné balenie 50 ml 100 % veganského šampónu od Naturkosmetic i + m je tiež pre mňa zaujímavým výrobkom. Vonia veľmi sviežo - citrusovo čo je moja obľúbená vôňa;-). Šampón je číry a má celkom hustú konzistenciu. Na balení sa píše, že šampón je 100 % certifikovaný bio výrobok bez silikónov, umelých prísad a konzervačných prostriedkov teda parabénov. Nepreferujem len bio a vegánske produkty, ale som rada, že aj v tejto oblasti sa trh s takýmito výrobkami rozširuje. Zasa sa jedná o nemeckú kozmetiku. Celkovo je v tomto júlovom balení veľa výrobkov na vlasy a telo. Balíček je doslova preplnený výrobkami!!!:-) 
Veľmi ma potešilo prírodné ručne vyrábané mydlo s kozím mliekom a esenciálnymi olejmi 70 g - plné balenie. Ja som dostala vôňu levandule a vôňa je krásna, silná a už sa teším ako mydielko využijem či už na ruky alebo v mojej skrini ako "prevoniavač" oblečenia!:-)
V neposlednom rade sa medzi telovo/vlasové výrobky zaradila vzorka 15 ml hlboko regenerujúcej masky Deep repair masque od Macadamia Natural oil, ktorú som už strašne dlho chcela kúpiť, ale nemala som odvahu zaplatiť za plné balenie. Týmto by sme mali výrobky na telo a vlasy vybavené.:-) Veľmi ma potešila maska na vlasy, mydlo a sprchový šampón od Palmolive. Určite vyskúšam aj ostatné výrobky a dám vám vedieť ako som bola spokojná.
Bola som nadšená, keď som zbadala, že krabička obsahuje aj rúž! Zbieram rúže ak sa to vôbec dá tak povedať.:-) Od Yves  Rocher som ešte žiadnu dekoratívnu kozmetiku nepoužila a som nadšená, že to bude práve rúž, ktorý ako prvý vyskúšam. Je to plné balenie 3,7 g a odtieň je 71. Rose Poudré a kolekcia Grand Rouge Yves Rocher. Je nádherný!!! Farba je jemnučko ružová už sám názov hovorí akoby bola púdrovo ružová. Je veľmi hydratačný, nebude vysušovať pery. Nie je super hyper pigmentovaný a práve preto je veľmi vhodný na denné nosenie a nemusím si ho aplikovať so zrkadlom, lebo ho určite nebudem mať po celej tvári rozmazaný.:-) Zabudla som spomenúť, že veľmi pekne sladučko vonia čo ocenia aj vaši páni doma.
V malej chutnej kovovej krabičke som našla balzám na pery 10 g Líbej mně s jahodovou vôňou a vitamínom C. Vonia pekne po lesných jahôdkach a akonáhle som priložila k povrchu balzamu prst začal sa pod ním doslova topiť. Balzam je jemne pigmentovaný a dostatočne hydratačný. Tento výrobok už určite bol aj v predchádzajúcich Lady/Senza boxoch.
Ako vzorka bol pribalený krémový očný tieň od Lambre classic creamy eye colors v odtieni č. 6. Bohužiaľ som nikde nenašla gramáž. Očný tieň je krémovej konzistencie a aj farby. Má nádherné dúhové odlesky a na oku bude určite perfektne vyzerať. O tejto spoločnosti som ešte nepočula a som nadšená z toho, že môžem tento tienik vyskúšať!!!:-) Na ruke sa krásne rozotrel a netvoril žiadne hrudky alebo žmolky. Dúfam, že to tak bude aj na mojich očiach a dlho vydrží!


  Ako som spomínala bola som veľmi prekvapená, že je v Ladyboxe veľmi veľa výrobkov. Z make-up výrobkom som mala v balíčku aj plné balenie 7 ml L´ORÉAL Superliner blackbuster Extra black. Špička očnej linky je ako u fixky čo by malo podstatne zjednodušiť aplikáciu aj pre tých, ktorí nie sú veľmi zdatní v jej aplikácii. Obyčajne používam gélové očné linky a takúto očnú linku som ešte nepoužila. Vyskúšala som ju na ruke, je veľmi čierna a pekne a rýchlo zaschla. Robila ohraničené čiary, ale potom čo som ju zaschnutú pretrela prstami bez problémov zišla dole, tak dúfam, že sa mi nebude rozmazávať na oku.
Plným balením od spoločnosti BROW ADDICT complete eyebrow kit som bola prekvapená. Ja si obočie neupravujem ani ceruzkou ani tieňom a voskom. Mám čierne a plné obočie a okrem pinzety naň nepoužívam nič. Tento výrobok určite vyskúšam! Obsahuje tri tiene hnedej, vosk, štetček a pinzetu. Má veľké zrkadlo čo je určite obrovskou výhodou. Pinzeta vyzerá veľmi kvalitne zatiaľ čo mini štetček by som určite na obočie nepoužila. Uvidím a dám určite vedieť s mojimi prvými pokusmi o zvýraznenie a doplnenie obočia.:-)


Poslednou sladkou bodkou za úžasnými výrobkami v júlovom / červencovom Ladyboxe boli Racio oplatky máčané v čokoláde.

Na záver by som vyjadrila svoje nadšenie z tohoto balenia Ladyboxu. Určite ho odporúčam a dúfam a verím, že aj ďalšie balenie bude takéto nadupané ako toto.

Majte sa krásne a budte zdravé a krásne!!!

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára