pondelok 29. júla 2013

Recenzia - Himalaya Herbals jemný exfoliačný marhuľový píling

Ahojte!

Rada by som sa s vami podelila o moju skúsenosť s prírodným exfoliačným marhuľovým peelingom od spoločnosti Himalaya Herbals. V jeden krásny slnečný deň (tie sú pre mňa skoro všetky keď nakupujem v drogérii:-) ) som len tak prechádzala regále v DM-ke so starostlivosťou o pleť s tým, že by sa mi zišiel píling na tvár. Zo zahraničných blogov som počula samé chváli o marhuľovom pílingu od St Ives bohužiaľ túto značku som ešte nikdy u nás nevidela a tak mi neostávalo nič iné pohľadať nejakú náhradu.
Oddelenie s prírodnou kozmetikou v nebolo nejaké ohromne rozsiahle a tak som tam rýchlo natrafila na „Himalaya Herbals Gentle Exfoliating Apricot Scrub with natural Vitamin E“. Je to jemný marhuľový píling s prírodným vitamínom E. Je 100 % bylinne aktívny a má odstrániť suchú mŕtvu kožu a čierne bodky na koži s tým, že má aj vyživiť. No neviem na jeden produkt až až. Tento píling je vhodný pre všetky typy pleti, je dermatologicky testovaný, hypo-alergénny a neobsahuje žiadne škodlivé chemikálie.



Obal vypadá celkom pekne. Píling je balený v bielej tube s obsahom 75 ml (2.65 oz.) a dá sa kúpiť za menej ako 5 euro. Momentálne ho používam už viac ako 2 mesiace a ako môžete vidieť z obrázku dobrá polovica je už preč. Používam ho dva až trikrát za týždeň a len keď som v sprche. Obsahuje aj väčšie aj menši čiastočky jemne namletej škrupinky marhuľových jadierok (mechanický exfoliant) a často sa mi stáva, že mám tieto kúsočky všade vo vlasoch a preto je podľa mňa lepšie poriadne si ich vypláchnuť práve v sprche. Mám ho v sprche na poličke a preto ho nezabúdam používať vždy keď je príležitosť.;-)
Použijem na navlhčenú tvár zhruba oriešok produktu, ktorý si krúživými pohybmi pomaly masírujem po koži na tvári a krku. Najviacej sa sústredím na môj nos (čierne bodky a rozšírené póry) na čelo a sánku. Určite je lepšie stráviť extra čas v sprche práve pílingom nielen tváre, ale aj celého tela.  Textúra pílingu je veľmi krémová, jednoducho sa nanáša a nie je problém s aplikáciou. Vôbec nepení, čo pre mňa nie je žiadny problém ba naopak. Obsahuje jablko a olej s pšeničných klíčkov, čo vyživí pleť a nezanechá ju hnusnú suchú ako má krokodíl.:-)
Čo je naozaj super tak neobsahuje žiadne zlé skryté chemikálie, ale ak patríte medzi ľudí čo sa vyhýbajú parabénom (konzervačné činidlo v kozmetike) tak vás sklamem, lebo tento píling ich obsahuje, Metylparabén a Propylparabén. Obsahuje aj derivát z ropy, parafín. Tento píling má spomínaný v zložení aj parfum čo by mohlo byť problémom pre ľudí s akné. Vôňa nie je nejako výrazná a ani sa po použití nedrží na pleti. Príde mi, že vonia po orieškoch a bylinkách. Je zvláštna a mne veľmi nevonia.
Potom čo tento používam viac ako 2 mesiace môžem povedať, že tento píling mi nespôsobil žiadne akné. Moja pleť je po použití jemná, príjemná na dotyk a hladšia. Neviem či nejako úžasne odstraňuje čierne bodky, skôr nie ako áno, lebo tie moje sú stále na nose viditeľné.:-) Je to však dobrý prírodný píling, nie je nejako strašne drahý. Na tube je napísané, že je vhodný aj na telo. No pravdu povediac, keby som ho používala na telo tak už je dávno po ňom! Viem si však predstaviť, že ľudia s hyper senzitívnou pokožkou alebo akné na tvári by mali s týmto pílingom problémy, lebo by im mohol dráždiť pokožku.

Pozitíva
·         Celkom lacný mechanický píling
·         Neobsahuje žiadne škodlivé chemikálie
·         Krémové zloženie

Negatíva
·         Vôňa
·         Obsahuje látky, ktoré sa vyrábajú z ropy
·         Môže byť dráždivý pre ľudí so senzitívnou pokožkou

Keď to mám zhrnúť, tak je to v celku dobrý píling pre tvár a krk, vyživujúci a nevysušujúci pokožku a ja si určite kúpim aj v budúcnosti!!!:-)


Majte sa a zostaňte zdravé a krásne!

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára