nedeľa 22. septembra 2013

BALEA Aqua Tuchmaske - pleťová maska látková


Maska Balea Aqua Tuchmaske . pleťová maska látková je určená pre dehydrovanú pleť, ktorú osvieži a rozmazná. Opäť jeden z úlovkov v DM. V podstate ani inde do kamenných obchodov kozmetiku nakupovať nechodím.:-) Cena 0,99 euro a je len na jedno použitie.

 Balea pleťová maska je úžasná! Použila som ju keď som bola na cestách. Po útrapnej ceste vlakom, lietadlom a vlakom bola moja pleť na tvári naozaj zničená. Klimatizácia a chlad vôbec peknej pleti neprospievajú. Ešte dobre, že som bola prezieravá a zobrala som si túto extra hydratačnú rozmaznávajúcu masku so sebou.


Látková maska je nasiaknutá physiogelom - obsahuje sodík, horčík, zinok a mangán, ktoré podporujú v pleti látkovú výmenu, tým pádom metabolizmus a čistenie pleti. Obsahuje taktiež extrakt z morských rias, ktorý intenzívne hydratuje pleť. Ďalej obsahuje mandľový a šípkový oba olej bohaté na vitamíny A, B a E, chráni pred vysušovaním pleti.


Po odlíčení a vyčistení pleti som na osušenú pleť naniesla látkovú pleťovú masku Aqua od Balea. Pleťová maska je bohato nasiaknutá hydratačnými látkami. Doslova nájdete tekutinu v balení po vybraní látkovej masky zo sáčku. Naniesla som ju na tvár a čakala 15 min.:-) Maska nepálila, neťahala ani nijak inak neiritovala pokožku na tvári. Aj po 15 min bolo na maske stále dostatok tekutiny. Po odstránení masky som vmasírovala zbytok vlhkosti po maske na tvári do pokožky na krku.
Pleť bola vypnutá, hydratovaná a nemusela by som použiť ani žiadny krém. Nedráždila moju pokožku a ani som sa po nej následne nevyhádzala, čo je veľké plus.

Určite odporúčam! Ak cestujete alebo máte v zime veľmi vysušenú pleť z kúrenia alebo klimatizácie určite sa látková pleťová maska Aqua od Balea hodí a pomôže!:-)

Skúsili ste? Máte svoju obľúbenú hydratačnú masku? Podeľte sa v komentoch!

Lenka




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára