streda 16. októbra 2013

Brow Addict Famous - Ladybox júl / červenec


Nikdy som nebola veľkým fanúšikom používania ceruzky, púdru, fixky, gelu, čohokoľvek čo by sa dalo použiť na obočie. Pravdaže sledujem zahraničné blogerky a starostlivosť o obočie, resp. o jeho zjednotenie, tvar, zvýraznenie alebo dokonca samotné zviditeľnenie, nie všetci sme obdarení krásnym hustým tmavým obočím ako Audrey Hepburn, je veľkou časťou príspevkoch na blogoch alebo na YouTube. Hovorí sa, že oči sú bránou do duše a obočie je predbráním?:-) Krabička Ladybox júl/červenec obsahovala paletku na obočie Brow Addict Famous. Povedala som si, že je to znamenie a mala by som konečne niečo s mojím obočím mohla vymyslieť aj ja.:-)



Paleta Brow Addict obsahuje 3 odtiene, vosk, štetec a mini pinzetu. Súčasťou balenia, tvrdá plastová čierna krabička, je aj veľké zrkadlo. Cena na stránkach Ladyboxu je 129 Kč.
Štetec nebol veľmi kvalitný, štetinky boli mäkké a prehýbali sa, takže nepoužiteľné. Pinzeta je super, praktická, priamo v  balení, nemusíte pri cestovaní na nič myslieť, celkom obstojne sa ňou dajú odstrániť chĺpky. Sada obsahuje tri odtiene matnej hnedej. Dobre pigmentované sú dva tmavšie odtiene. Najbledší odtieň je málo výrazný. Tmavo hnedá - čokoládová, stredne hnedá - ťavia srsť a bledo hnedá - béžová. Paleta je vhodná pre tmavé aj bledé obočie. 
Na aplikáciu používam skosený štetec od Essence určený na gélové linky. Je perfektný. Dobre sa ním naberajú aj aplikujú očné tiene. Dá sa použiť dvoma spôsobmi - tenká strana dolné a horné orámovanie obočia, vhodné na chvost obočia a po otočení - veľká plocha štetca - vyplnenie obočia. Cena okolo 1 euro. Na modrých štetinkách je vidno koľko je na štetci tieňa a  kedy je špinavý a vhodný na vyčistenie.:-)


Samotné tiene majú púdrovú konzistenciu. Keď sa ich snažím nabrať štetcom zostanú na tieni uvoľnené kúsky tieňa a tie potom putujú do ostatných tieňov alebo do vosku, ktorý vyzerá zababraný. Ja používam stredne hnedý odtieň. Skúšala som aj najtmavší, ale nesedí mi. Zvýrazním a doplním si medzery v obočí, mám čierne chĺpky obočia a tak mi stačí máličko, aby obočie vyzeralo pekne upravené a prirodzené!:-) Nepáči sa mi umelé a "dokonalé" obočie. Najbledší odtieň skoro vôbec nepoužívam. Následne nanesiem vosk. Minimálne sa o to aspoň snažím. Vosk je mäkký, veľmi jednoducho sa do neho štetec vrypne. Zlepuje mi chĺpky obočia aj keď použijem veľmi máličko a chĺpky vyzerajú mastne a lesklú sa. 

Zhrnutie: tiene a pinzeta sú použiteľné, na obočie alebo na linku, tiene. Štetec a vosk pre mňa použiteľné nie sú. Príde mi jednoduchšie použiť ceruzku na obočie - výrobok dva v jednom aj farba aj vosk.

Vyskúšali ste? Ako si vy zvýrazňujete obočie? 

Lenka  



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára