sobota 5. októbra 2013

EMTIES - Products I used up - Júl - August - September Časť 2


Telové maslo Marks&Spencer Sicilian Lime and Bergamont je super! Recenzia TU. Veľmi pekná svieža vôňa. Hydratuje, rýchlo sa vstrebáva, nemastí oblečenie a dlho vonia.:-) Ak zoženiem, kúpim aspoň 4 do zásoby tak ako minulý rok!:-)

Avon Care Fresh and Soft guľôčka je totálny nepodarok. Minula som ju za menej mesiac. Čo sa mi nikdy predtým nestalo pri iných guľôčkach. Nevoňala a smrdela som ja. Určite už nikdy nekúpim aj napriek tomu, že stala niečo viac ako 1 euro.
Bioderma micelárna voda - používam každý deň na odlíčenie (červený vrchnáčik) a na vyčistenie pleti a v boji proti akné (zelený vrchnáčik). Popísané bolo toho na beauty blogoch už dosť.:-) Mám ďalšie 3 v zálohe a určite kupujem znova.
Clarins jemný odličovač očí, recenzia TU. Pekne vonia, nedráždi oči, veľmi dobre odličuje a okolie očí nebolo vysušené práve naopak. Pri vhodnej príležitosti kúpim plné balenie.


Masky Balea Aqua Tuchmaske bola super. Bola som z nej nadšená a pri prvej návšteve drogérie si ju kúpim zas. Recenzia TU. Je veľmi vhodná na cestovanie alebo v zimných mesiacoch proti vysušenej pleti z kúrenia.
Balea VERWOHN jahodová a WOHLFUHL malinová s vanilkou boli hydratačné krémové masky. Balenie obsahuje masku na dve použitia 2 x 8 ml. Cena za jeden sáčok (2 x 8 ml) je 0,99 euro. Ak sa vám 8 ml zdá málo tak je to práve naopak, mne by to stačilo aj na 2 použitia. Balenie má dva otvory a tak maska nevyschne ak ju chcete druhý krát použiť o 2 týždne. Veľmi pekne voňali, mne hlavne malinová (keby sa dala tak ju zjem:-) ), dobre sa nanášali, mali hustú konzistenciu, ktorá nestekala. Chvíľku po naneseni som cítila akoby chladivý pocit na koži okolo nosa. Po 10 - 15 minútach sa maska skoro celá vpila do pokožky. Zbytok na tvári som zmyla teplou vodou. Nepálila ani inak nedráždila pleť a vôbec som sa z nich nevyhádzala!:-) V zimných mesiacoch sa pri klimatizácii a kúrení určite hodia. Pleť som mala hebučkú, hydratovanú a veľmi dobre sa mi nanášal nočný krém na tvár. Určite kúpim zas!

Vzorku novinky od NIVEA Hydratačné telové mlieko do sprchy som použila naraz. Jedno balenie proste nestačilo. Nie som vôbec nadšená z tohoto výrobku. Osprchovala som sa a v sprche som si toto telové mlieko natrela na pokožku, minimálne som sa snažila. Zle sa mi nanášalo, na mokrej pokožke stekalo a bolo všade na podlahe sprchy a kachličkách, len nie na koži. Nechala som pôsobiť a to čo som predsa len mala na koži sa nedalo zmyť, stále som mala pocit špinavej mastnej pokožky. Je možné, že som spravila niekde chybu? Postupovala som podľa návodu. Hm, plné balenie si nekúpim.

Zubná pasta Colgate Max White Shine - nekúpim si ju viac. Umyla ako každá iná obyčajná zubná pasta. Vôbec mi "nevybielila" zuby. 3D Crest White whitestripes - pásiky na bielnie zubov sú dobré, používam ich dlhšie a som spokojná. Niekoľko balení mám ešte v zásobe.

Máte skúsenosti s nejakým so spomínaných výrobkov? Ak áno napíšte mi do komentárov či máte rovnaký názor ako ja alebo celkom opačný.:-)

Lenka

2 komentáre:

  1. Z MS jsem měla tělové mléko s meruňkou a nejraději bych ho snědla! :) Kromě toho i obstojně hydratovalo a bylo fajn.. jen obal s pumpičkou přestal zhruba v půlce balení fungovat, takže jsem musela mléko dolovat ručně..
    Wonderfull Today

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všetko čo som doteraz vyskúšala od MS veľmi pekne voňalo!:-) S telovými maslami som bola naozaj veľmi spokojná.

    OdpovedaťOdstrániť