nedeľa 27. októbra 2013

Garnier Olia permanent hair color


I color my hair on a regular basis each two months. I do not change my hair color extremely. I like to have my dark brown color a bit lighter. I wanted to try new permanent color Olia from Garnier till moment I saw commercial!:-) The price is less than 5 euro which is very nice! I bought this color in DM drogerie.
Inside the packaging I find oxidizer, coloring cream, conditioner and gloves. I mixed well oxidizer and coloring cream in a bowl. The coloring cream did have peachy orange color and after a while it turned into more of a brown color. I used brush for applying the color mixture. Left it for 30 minutes and then washed it out in shower. Then I used conditioner - has very nice smell and left it for a few minutes and washed out with warm water.

This is very nice permanent hair color for home use. It does not smell like harsh chemical (no ammoniac at all!), it did not destroyed or damaged my hair; it has great conditioner that helped my hair to become shiny, well combed with less dry ends. I think that the biggest help with all this I have to assign to the conditioner. My hair smells nice after few days after I used the hair color. From my experience I can recommend it by 100 %. The final color you get always depend on the color of your hair. I am satisfied how my final hair color looks.:-)

Did you try this new hair color? Do you have your own? Leave a comment bellow.:-)

Farbím si vlasy celkom pravidelne každé dva mesiace. Nemením si farbu vlasov výrazne, ale páči sa mi viac keď sú moje tmavo hnedé vlasy viac bledšie. Chcela som skúsiť novú farbu na vlasy Olia od Garnier odkedy som videla reklamu!:-) Cena je menej ako 5 euro a kúpila som farbu v DM drogerie.

Vo vnútri balenia som našla oxidačné činidlo, farbiaci krém, kondicionér a rukavice. Zmiešala som oxidačné činidlo a farebný krém v miske. Farebný krém bol oranžový a postupne sa jeho farba menila viac do hnedej. Na nanášanie farby som použila štetec a nechala som farbu pôsobiť 30 min. Opláchla som ju v sprche teplou vodou, naniesla kondicionér - veľmi pekne vonia a nechala pôsobiť pár minút a následne zmyla teplou vodou.

Farba na Olia od Garnier je veľmi dobrá farba. Nesmrdí po chemikáliách (žiadny amoniak!), nezničila a nepoškodila mi vlasy; obsahuje super kondicionér, ktorý pomohol mojim vlasom získať pekný lesk, dobré rozčesanie a menej suchých končekov. Myslím, že najväčším pomocníkom je v tomto prípade kondicionér. Moje vlasy pekne voňajú aj po pár dňoch od použitia farby. Z mojej skúsenosti môžem farbu 100 % odporučiť. Výsledná farba závisí od farby vlasov a ja som max spokojná s tým akú farbu som dosiahla.:-)

Vyskúšali ste túto novú farbu na vlasy? Máte svoju vlastnú obľúbenú? Napíšte v komentároch nižšie.:-)

Lenka 












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára