utorok 8. októbra 2013

Líčenie dňa - Face of the day - Denné líčenie do práce/školy


Veľmi prirodzené líčenie na bežné nosenie do práce alebo školy. Veľmi jednoduché líčenie, ktoré je hotové za 15 minút. Takže aj pred školou/prácou sa stihnete trošku skrášliť:-) Ako líčka a lesk/ balzám na pery som použila lip butter Korres Plum z Ladyboxu august / srpen. 

Tvár
Mám kombinovanú až mastnú pokožku, a preto je záchranou pre mňa použiť podklad na tvár. Avon face perfector nepatrí podľa mňa medzi najlepšie. Nanášam prstami. Nezakryje póry a pleť mám po ňom mastnú aj tak. Obsahuje SPF 20 čo je určite výhoda po celý rok. Inak nič moc. Make-up Rimmel Stay Matte je ľahký a stredne krycí make-up. Lepšie a trvácnejšie nanesenie je pomocou štetca ako prstami. Prispôsobí sa pleti, má trošku hustejšiu konzistenciu a má polo matný finiš. 12 hodín bez lesku? To by som mohla len snívať!:-) Korektor od Rimmel Match som naniesla pod oči a na miesta, kde som potrebovala viac krytia. Na konci tuby je štetec. Dobre kryje, dobre sa nanáša, je trošku viac tekutý. Na zmatnenie T-zóny som naniesla štetcom Rimmel Stay Matte púder. Super vec, len to neprežeňte, lebo to bude vyzerať strašne.:-)


Oči
Ako bázu som použila ELF Eyelid primer. Super vec! Stojí menej ako 2 eurá a tiene mi vydržia po celý a myslím naozaj celý deň bez toho, že by sa niekde pohli.;-) Obsahuje aplikátor a rozotrela som primer prstom. Na celé viečko som naniesla prstom béžový perleťový odtieň z paletky od CATRICE. Túto paletku používam skoro každý deň. Obsahuje aj matný tieň - tmavo hnedo fialový. Tiene sú super pigmentované, jemné, dobre sa nanášajú, roztierajú, vhodné aj na dymové líčenie aj každodenné nosenie a cena bola okolo 5 euro. Ako linku som použil matný tmavo hnedo fialový tieň a štetec od Maybelline. Do kútika oka som na rozjasnenie požila Špirála Rimmel Lash Accelerator. Špirála má malý plastový štetec a dobre sa dostanem aj do kútiku oka a na spodné riasy bez toho, že by som mala celé okolie oka pomaľované. Riasy určite nerastú dlhšie a ani ich nemám viac, ale špirála mi oči zvýrazní, predĺži a zhustí riasy. Taký priemer. Obočie trošku doplnené ceruzkou na obočie od Rimmel Professional Eyebrow pencil odtieň stredne hnedý. Ceruzka obsahuje aj štetec, ale na mňa je príliš tvrdý.






Pery a líčka
Na pery som naniesla lip butter od Korres odtieň Plum. Nikdy som nič od firmy Korres neskúsila aj keď som vždy chcela. No cena ma vždy odradila. Je super, že Ladybox obsahoval v auguste aj tento multifunkčný výrobok. Väčšinou ho používam len na pery, ale skúsila som aj na líčka a musím povedať, že super. Je veľmi veľmi pigmentovaný. Naniesla som najskôr na ruku a odtiaľ na líčka. Dodal peknú ružovkastý odtieň mojej pleti, bez problémov sa rozotieral, nenarušil make-up. Úplná spokojnosť. Na perách vyzerá prirodzene, hydratuje a aj výdrž je celkom dobrá. Trošku ma len mrzí, že zakaždým do neho musím strčiť prst a ten mám potom ofarbený.:-)



Máte skúsenosti? Nosili by ste takýto make -up? Napíšte mi v komentároch.:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára