streda 23. októbra 2013

Maybelline Baby Lips - Pink Punch, Mint Fresh, Intense Care


During my stay in Milan in Italy I found a small drugstore where Maybelline Baby Lips were selling. I cannot buy these in Slovakia. So I bought three of them - Pink Punch, Mint Fresh, Intense Care.:-) 

All of them are really nice and hydrate greatly my lips. Pink punch has baby pink color which is very nice on lips. The other ones are without colour, but leave the lips with hint of shine. Formula is velvety and with one swipe it melts on my lips. LOVE them! Especially the Pink Punch. Always have it in my purse.:-)
Mint Fresh is really nicely scented with mint, it is not overwhelming thou. Intense Care I use when my lips are cracked, dry and I want to help them right away. This does not smell at all.
Overall these are really nice balms from Maybelline for price around 2 euro.
What are your helpers? Leave me comment!:-)

Počas môjho pobytu v Miláne v Taliansku som našla malú drogériu kde predávali Maybelline Baby Lips balzamy. Na Slovensku sa bohužiaľ nepredávajú. Takže som si rovno kúpila tri - Pink Punch, Mint Fresh, Intense Care.:-) 
Všetky tri sú veľmi dobré a super hydratujú moje pery. Pink Punch má svetlo ružovú farbu, ktorá je na perách pekne vynikne.  Ostatné dva balzamy sú bez farby, ale zanechajú na perách jemný lesk. Formula je super jemná a jedným ťahom sa roztopí na perách. Sú super! Najviac sa mi páči Pink Punch, ktorý mám stále v kabelke.:-)
Mint Fresh je veľmi pekne ovoňaný mätou, ale nie je to vôňa, ktorá vám vrazí jednu do nosa po nanesení balzamu. Intense Care požívam vždy, keď sú moje pery vysušené a popraskané a potrebujem okamžite pomôcť. Tento balzam nevonia.
Celkovo sú to veľmi dobré balzamy od Maybelline za cenu okolo 2 euro.

Akí sú vaši pomocníci? Nechajte mi komentár!:-)

Lenka










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára