sobota 19. októbra 2013

Sobotňajšie nákupy - EVA Hriešne dobrý nákupný víkend Aupark


V Októbrovej EVE boli, ako každoročne, kupóny na zľavy do nákupného centra Aupark. Väčšinou takéto akcie obídem, lebo nakúpim viac ako by som mala. Tento rok som sa rozhodla, že sa pôjdem zúčastniť, ale s presne stanoveným limitom na minutie.:-)

Kúpila som v drogérke ASTOR Soft Sensation Lipcolor butter v odtieňi 12 Unguilty Pleasure a 13 Magic Magenta. Aj keď vypadajú rovnako, 12 Unguilty Pleasure je pekná trošku tmavšia ružovo - fialová, veľmi pekná jesenná farba a 13 Magic Magenta je skôr fuchsiovo ružová - výraznejšia a jasnejšia ružová. Lipcolor butter sú niečo ako viac pigmentové balzámy na pery, nie je to rúž. Na perách pôsobia super, hydratujú, pery sa krásne lesknú.:-) Cena 6,99 euro za jeden, ja som kúpila v akcii 1+1 zadarmo!!!!!!
Šampón a balzám na vlasy KLORANE s mangovým maslom. Nikdy som túto kozmetiku z lekárne neskúsila, ale čítala som o nej veľa dobrých recenzií. Ja som chcela vyskúšať viac ako len jeden výrobok a tak som kúpila toto mini balenie na suché vlasy, ktoré má vyživiť, hydratovať a reparovať suché a poškodené vlasy. Určite super výhodné na cestovanie. Šampón má 100 ml a balzám 50 ml. Cena bola čosi vyše 5 euro a ja som zaplatila 3,70 euro. Tiež sa dá nie?:-) Strašne sa teším až ich vyskúšam.

Budem vás informovať ako sa mi vecičky čo som kúpila páčili.:-) 

Dúfam, že sa vám viac fotiek bude páčiť.:-) Dajte vedieť! 

Kúpili ste si vy niečo počas nákupného víkendu??:-)

Lenka

















Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára