streda 27. novembra 2013

KIKO Maku up Milano - Ultra Tech waterproof mascara, Pure Clean instant make-up removing wipes


My first and ever purchase from KIKO Make- up Milano.:-) I hear about KIKO from French YouTube girls. I bought this in KIKO shop in Rome, Italy. The shop was packed with girls (because of the sales) and it was really hard to see, touch or try anything. I asked one younger shop assistant if this mascara is for length or volume and she recommended it to me for both. She said "Oh, actually I am wearing it right now." She had amazing long lashes and therefore I bought the mascara.:-)
Both Ultra Tech waterproof mascara and Pure Clean instant make-up removing wipes were in sale and price for both was around 8 euro which is great.

Pure Clean instant make-up removing wipes has really nice blue metallic packaging with plastic opening. When it closes it make click noise. Under the plastic opening is stich foil that protects the wipes from drying. They smell quite nice, it does not linger on my skin. Wipes are soft, nicely soaked, but I feel that enough for me. I store them upside down and it helped with having more moisture.
Wipe removed make-up nicely, make-up and eye shadow melt right away. The instant make-up removing wipes but have problem with mascara and eyeliner which a bit downfall.  I used one wipe for taking off most of my make-up and then I use cleanser for taking the rest of. They did not irritate my skin or eyes.

These are very nice and if I have a possibility to buy them  in future I will.

I used Ultra Tech waterproof mascara just one. I like the packaging and brush, it plastic and small which I like a lot. The mascara was nice but I have to test it more.:-) I will give you better description in one of the following blogpost.

Do you like KIKO cosmetic? If so which ones are your favorite?:-) Let me know in the comments.

Lenka


Môj prvý a zatiaľ jediný nákup od kozmetickej firmy Kiko Make - up Milano. :-) Počula som o Kiko prvý krát od YouTube dievčat z Francúzska. Kúpila som ich v Kiko obchode v Ríme. Obchod bol plný dievčat (boli výpredaje) a bolo naozaj ťažké si čokoľvek pozrieť, poochmatávať alebo vyskúšať. Spýtala som sa jednej mladšej predavačky, či je riasenka predlžujúca alebo zhusťujúca. Povedala mi: " Oh, vlastne ju mám na sebe práve teraz!" Mala úžasné dlhé riasy, a preto som si riasenku kúpila. :-)

Oba, Ultra Tech vodeodolná riasenka a Instant make-up removing wipes -odličovacie obrúsky boli v akcii a cene za oba bola okolo 8 euro, čo je super.

PureClean instantné odličovacie obrúsky majú krásny modrý metalický obal s plastovým otváraním. Keď sa otváratko zatvorí počuť cvaknutie. Pod plastovým otváraním je lepiaca fólia, pod ktorou sa ukrývajú odličovacie obrúsky. Obrúsky voňajú pekne, vôňa neulpieva na pokožke. Obrúsky sú mäkké, dostatočne nasiaknuté, ale ja by som ešte trošku viac. Ukladám ich hore bruchom a obrúsky boli postupne viac vlhšie.

Z mojej skúsenosti môžem povedať, že tieto obrúsky mi odlíčia make-up dobre, aj očné líčenie. Majú troška problém s riasenkou a čiernou linkou. Treba trošku popracovať, kým zídu dole. Používam jeden obrúsok na odstránenie väčšiny môjho make - up a potom použijem odličovač. Obrúsky mi nedráždli pokožu a ani oči.

Obrúsky sa mi páčili a ak budem mať možnosť kúpim zas.

Použila som Ultra Tech vodeodolnú riasenku len jeden raz. Páči sa mi veľmi kefka na riasenke aj balenie. Kefka je plastová a malá, čo sa mi veľmi páči. Riasenka sa dobre nosila, ale musím ju poskúšať troška viac, aby som o nej napísala.:-) Menšia recenzia bude v jednom z nasledujúcich postov.

Páči sa vám Kiko kozmetika? Ak áno, ktoré sú vaše obľúbené výrobky?:-) Dajte mi vedieť v komentároch.

Lenka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára