sobota 9. novembra 2013

Lioelie Triple the Solution BB cream


This would be very short blog post about Lioelie Triple the Solution BB cream SPF 30 whitening wrinkle care. I bought this from prettyandcute.com for about 20 euro after I saw several YouTube beauty gurus talking about how great it is. All was true.:-)
I LOVE this! It covers, nourishes the skin, hydrates, whitens, protect against sun, hold nicely whole day. I use it summe to winter. My skin is a bit shiny during summer after few hours, but I do not care because I love how nice and naturally my skin looks the hours before it get oily. I use a bit of powder and it is ok. Sometimes I often do not use a corrector or so. Lioelie BB cream is enough if I want natural, good and healthy looking skin. It has a pump and cap which is very convenient and user friendly.

I recommend it 100 %.:-)

Dnešný blog post bude veľmi krátky a o Lioelie Triple the Solution BB cream SPF 30 whitening wrinkle care. Kúpila som tento BB krém na  prettyandcute.com za asi 20 euro potom čo som videla niekoľko youTube videí od beauty guru - vlogeriek o tom aký je skvelý tento BB krém od Lioelie. Všetko čo som počula je pravda. Milujem tento BB krém, krásne kryje, vyživuje pleť, hydratuje, vybieluje, ochraňuje proti slnku a veľmi pekne drží celý deň. Používam ho aj v lete aj v zime. V lete je moja pleť trošku lesklá po pár hodinách , ale vôbec mi to nevadí, lebo sa mi veľmi páči ako moja pleť pekne a prirodzene vyzerá predtým než je mastnejšia. Použijem troška púdru a je vybavené.:-) Častokrát ani korektor nepoužijem. Lioelie BB krém mi dá krásnu prirodzene vyzerajúcu pleť. Má pumpičku a viečko takže sa veľmi jednoducho používa. 

Odporúčam  na 100 %.:-)

Lenka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára