sobota 23. novembra 2013

No more bad hair day - Balea dry shampoo (trocken shampoo)


I am not the only girl that has days where hair just does not like me. There are flyaway everywhere, hair with no volume, flat hair, oily roots...Well, sometime I just make a pony tail and pretend that my hair are good as they are. I know it is a shame. I heard a lot of good things about DOVE dry shampoo which can be used also as texturizing product. I found in DM drogerie similar one from Balea for about 2 euro. It was good price and Balea products are quite good. This Balea dry shampoo (trocken shampoo) is excellent for me.:-)

My biggest issue is with oily roots after one to two days after wash and flat hair. And this Balea dry shampoo with greatly help with it. How I use it? It is very simple. I part my hair, thoroughly shake the bottle, spray the dry shampoo and then I rub it into my hair. I would follow this process until I am done with my hair. I brush then my hair with round brush to make sure that I do not have knots in my hair and visible white powder on some spots in my hair. After this I have nice voluminous hair without oil and I can do one to two more days without washing my hair. It is great and I love it!


Did you try this dry shampoo from Balea? What is your experience with dry shampoo? What are your recommendations? Let me know.:-)

Určite nie som jediná čo má dni, keď ma vlastné vlásky jednoducho nemajú radi. Všade rozlietané vlasy, bez objemu, spľasnuté, mastné korienky, no niekedy je toho viac než dosť... Mávam dni, kedy dám vlasy do chvosta a predstieram, že je to v poriadku. Áno, viem, hanba mi. Počul som veľa dobrých vecí o Dove suchom šampóne, ktorý možno použiť nie len  na mastné korienky, ale aj na objem a zlepšenie textúry vlasov. Pri jednej návšteve DM - ky som našla Balea suchý šampón asi 2 euro. Cena bola super a vzhľadom na to, že výrobky od Balea sú dobré tak som do toho išla. Po vyskúšaní Balea suchého šampónu môžem povedať, že je pre mňa ako stvorený. :-)

Môj najväčší problém je s mastnými korienkami, ktoré sú mastné po 1 až 2 dňoch od umytia a so spľasnutými vlasy. Tento suchý šampón od Balea mi pomôže s oboma problémami.  Ako ho používam?  Je to veľmi jednoduché. Rozdelím si vlasy na stred cestičkou, dôkladne pretrepem fľašu, nasprejujem suchý šampón a potom ho bruškami prstov akoby votriem / všúcham do vlasov. Tento proces zopakujem na miestach kde mi najviac vidno mastnejšie korienky a mám viac spľasnuté vlasy (na stranách hlavy - nad ušami, na korune hlavy). Potom zoberiem okrúhlu kefu a jemne si učešem vlasy, aby sa mala istotu, že nemám niekde viditeľné biele stopy po prášku. Treba naozaj po nastriekaní suchého šampónu pošúchať vlasy, jednak to pomôže s objemom vlasov a jednak nebudete mať biele fľaky vo vlasoch.:-) Nakoniec mám pekné vlasy s kopcom objemu a vydržia mi ešte deň dva bez umývania. Balea suchý šampón je veľmi dobrý a za mňa odporúčam!

Skúsili ste suchý šampón od Balea? Aké sú vaše skúsenosti so suchými šampónmi? Dajte mi vedieť :-) 

Lenka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára