streda 20. novembra 2013

Recent Avon and Oriflame purchase - Nákupy


Are you the same person as me that you never have enough of balm and mascaras? As always I do have several (I mean 6 or 7) open balms and mascaras. Some of the balms are in my purse others at work or home. I use balm constantly either for lips, cuticles, dry upper parts of my hands, heels, elbows, scratches or bruises. Almost on any part of my body. Even on my nose if I am sick.:-)


I bought another Oriflame Protecting Balm Tender Care Blackcurrant. It is new fragrance and limited edition. The price was less than 2 euro which is great! It smells amazing, fresh but is not over potent scent. I like this better than caramel Protecting Balm which was also limited edition. The consistency is the same as you know from the traditional balm from Oriflame (the one in pink).
If you are looking for something small maybe as a stocking filler this would be nice gift.:-)

The superShock blackest black mascara from avon is my staple. I buy it always in sale. The price for 10 ml was around 3,50 euro which is great price!:-) The brush does have the exact size for my eye. Brush is plastic not big nor small. I like this mascara a lot and even more in this festive packaging! Mascara had even plastic cover, which I like a lot because I can be sure that none opened, tried or looked inside.

Did you like this balm from Oriflae and mascara from Avon?:-) Let me know.:)

Aj vy ste podobné ako ja, že nemáte nikdy dosť balzamov a riaseniek? Ako vždy mám niekoľko (myslím 6 alebo 7 ) otvorených balzamov a riaseniek. Niektoré balzamy mám hodené v kabelke, ostatné v práci alebo doma. Ja používam balzam vždy a všade. Buď na pery, kožu okolo nechtov, na suché časti horných rúk (kde mám papierovú pokožku a chrastičky sa mi dlho nehoja a ostávajú mi modré fľaky), päty, lakte, škrabance alebo modriny, aby sa rýchlejšie zahojili. Takmer na akúkoľvek časť môjho tela. Dokonca aj na nos keď ho mám červený pri nádche.:-)

Oriflame Ochrana balzam Tender Care s vôňou čiernych ríbezlí som si kúpila v jednom z posledných katalógov. Toto je nová vôňa a limitovaná edícia. Cena bola nižšia ako 2 euro čo je super! Vždy si tieto balzamy kupujem v akcii. Tento balzam vonia veľmi pekne, sviežo, ale nie je výrazná a prenikavá vôňa. Páči sa mi oveľa viac ako karamelový balzam od Oriflame, ktorý bol tiež limitovaná edícia. Konzistenciu má presne takú istú akú poznáte z tradičného balzam od Oriflame (ružové balenie).
Ak hľadáte nejaký malý darček, tento balzám určite poteší!:-) .

SuperSHOCK blackest black riasenku od Avonu si kupujem už roky a vždy v akcii. Cena za 10 ml bola okolo 3,50 euro, čo je skvelá cena! :-) Štetec riasenky má presnú veľkosť pre moje oko. Štetec je plastový, ani malý ani veľký. Riasenka sa mi páči ešte oveľa viac v tomto nezvyčajnom sviatočnom balení! Pôvodne bola riasenka zabalená ešte v plastovom sáčku/obale čo sa mi veľmi páči, lebo viem, že riasenku nikto neskúšal, neotváral, nepozeral.

Vyskúšali ste balzám alebo riasenku? Dajte mi vedieť!:)

Lenka



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára