sobota 25. januára 2014

CATRICE Cosmetics All Matt plus shine control make-up foundation



Hello Beauties, 

"Longlasting shine control make-up with light reflecting pigments for a satin - matt and even complexion. Hydrating, oil free, dermatologically tested." Info from www.catrice.eu.


If someone would tell this truth would you like to try that make-up? I have combination- oily skin and even in winter my T - zone get oily easily with heating. The Catrice Cosmetics All Matt Plus foundation cost less than 7 euro - I bought mine in DM - drogerie and it does what is said on the packaging.;-)

Even thou I am very pale the lightest shade is just great for me. I bought 010 Light beige. The foundation has four shades - 010 Light Beige, 020 Nude Beige, 030 Warm Beige and 040 Sun Beige.

The packaging is very nice - matt glass bottle with pump - super handy! The consistency is thick - between gel and cream. It did not break me up.

It has orange undertones. The coverage is medium, but you can build it up without looking cakey. It did not oxidize on my skin - the foundation color staid the same for all day. The finish of foundation is satin - matt. The control shine thing - I do always powder my T - zone and I did it with foundation, too. My nose, cheeks and forehead was matt for at least 6 hours. After I got oily the foundation did not slip. 

Well, the Catrice All Matt Plus is very nice and I recommend it to girls with problematic T - zone; oily - combo skin.:-) 

Did you try this foundation? What are opinions? Let me know in the comments below.;-)


Have a nice weekend

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte kočky, 

"Dokonalý základ pre tohtoročnú sezónu líčenia: matná pleť. Make-up All Matt Plus - Shine Control kontroluje nežiadúci lesk – po celý deň. Jemné zloženie neobsahuje oleje a ponúka skvelé krytie, ktoré hravo nechá zmiznúť malé nedokonalosti pleti. Zároveň ti svetlo odrážajúce pigmenty zaručujú zamatovo-matné zakončenie bez efektu masky. Dermatologicky testované." Info na www.catrice.eu.


Ak by Vám niekto povedal, že toto je pravda, chceli by ste vyskúšať takýto make-up? Mám zmiešanú - mastnú pleť a dokonca aj v zime mám T - zónu mastnejšiu vďaka kúreniu. Catrice Cosmetics All Matt Plus make-up stojí menej než 7 euro - kupovala som ho v DM - drogérii. Vcelku čo sľubuje aj dostanem.;-)

Aj napriek tomu, že som veľmi a dosť ťažko sa mi zháňa vhodný odtieň - najsvetlejší od All Matt Plus mi sa dol ako uliaty. Kúpila som si 010 Light Beige. Make-up má štyri odtiene - 010 Light Beige, 020 Nude Beige, 030 Warm Beige a 040 Sun Beige.


Make-up má veľmi pekný obal - matná sklenená fľaša je chic a pumpička zas praktická. Konzistencia make-up - u je hustá - niečo medzi gélom a krémom. Ďalšiím plusom je, že som sa po ňom nevyhádzala. 

Make-up má oranžové tóny. Krycia schopnosť je stredná, ale dá sa vrstviť bez toho, aby vaša tvár vyzerala umelo. Na pleti mi neoxidoval, takže zo mňa oranžový pomarančík na konci dňa so mňa nebol.:-) Pleť vyzerala po nanesení make-up - u matná s veľmi jemnučkým odleskom. Prepudrovala som T- zónu ako obyčajne a vydržala som sa nelesknúť zhruba 6 hodín. Aj napriek tomu, že som bola na nose lesklá, make-up sa ani nepohol.

Takže čo nakoniec povedať? Catrice All Matt Plus sa stáva jedným z mojich najobľúbenejších. Dievčatám s problematickou T - zónou, mastnou - kombinovanou pleťou môžem len odporučiť. :-).

Vyskúšali ste túto novinku od Catrice? Čo hovoríte na tento make-up? Dajte vedeť dole v komentároch.;-)

Krásny víkend prajem.

Lenka






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára