piatok 24. januára 2014

✣✣ EMPTIES LADYBOX - October, November and December ✣✣


Hello lovelies,
I am so happy that 2014 has already started. I used up so many new and old make-up and beauty products in the end of last year. I have to tell you that I reminded myself all the time to use often the products I have. I wanted and still want to make room for new undiscovered make-up and beauty products.:-)
All of these products I received in Ladybox October, November or December. Few samples and few full products and one that I love and repurchased already!

Natura Siberica Extra - Firming Facial Mask
This was luxurious 6 ml sample. I used it once, but that was enough of facial mask for two uses. It is hard to  tell from one use if it firmed my skin, but I can say that the smell was pleasant, consistency was creamy, soft and thick. Facial mask hydrated nicely and I felt like I am on spa day. Price for full mask is around 6 to 7 euro which is quite nice, but I will not purchase full product.

Natura Siberica Extra - Firming Hand Cream
This has a different scent but the consistency was pretty much the same as in extra - Firming Face mask. Hand cream hydrated nicely, skin was soft. Well, I do have a bit better hand creams for winter time so I will not purchase this hand cream. The price for full hand cream is around 7 to 8 euro.

✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte,

Som taká šťastná, že rok 2014 už začal. Minula som veľa novej, ale aj starej kozmetiky a make - up koncom roka. Musím teda povedať, že som si pripomínala po celú dobu, aby som častejšie míňala nakúpené veci. Chcela som a to stále aj trvá, aby mi vzniklo miesto pre nové neobjavené kozmetické výrobky a make - up. :-)
Všetko dnes spomeniem som dostala v Ladybox október, november a december. Nejaké vzorky, pár plných výrobkov a jeden, ktorý som už aj kúpila!

Natura Siberica Extra - Firming Facial - pleťová maska
Luxusná vzorka o objeme 6 ml. Použila som ju len raz, ale masky bolo dosť aj na dve použitia. Je ťažké povedať či po jednom použití badať vypnutie pokožky na mojej tvári. Čo môžem povedať je, že maska mi voňala  - jemná, svieža, prírodná, hustá a krémová konzistencia. Maska zanechala moju tvár hydratovanú a cítila som sa ako v spa. Cena za masku je okolo 6 - 7 euro. Plné balenie kupovať nebudem.

Natura Siberica Extra - spevňujúci krém na ruky
Trošku iná vôňa ako v prípade masky na tvár, ale inak som nebadal žiadny rozdiel. Krém na ruky bol fajn a ruky som mala jemnejšie. Hm, na zimu mám lepšie krémy na ruky, takže neplánujem kúpiť plné balenie. Cena je okolo 7 - 8 euro.


Mixa body and face cream
Both were very nice, sample sizes were small - just for one use. I read all good things about these so I am plannig to buy them. Did not have strong scent which is nice - Petra´s favorite of 2013 from Lovely Hair. Cream sunk in well, did not left greasy feeling film.

Mixa krém na tvár a na telo
Oba boli veľmi dobré, aj keď vzorky bola malinká a vyšlo to tak na jedno použitie. Veľa som o nich čítala a všetko dobré veci - telový krém bol aj obľúbencom Petry z Lovely Hair; plánujem kúpiť. Krém sa rýchlo vstrebal, nezanechal žiadne mastné povlaky na pokožke.

Dermacol Cleanser 2in1
I did a review on this micellar water - HERE. It was nice but i will not purchase. I like my Bioderma better.

Dermacol Cleanser 2in1 odličovacia a čistiaca micelárna voda
Napísala som recenziu na túto micelárku, ktorú si môžete prečítať TU. Bola celkom fajn, ale nekúpim si ju, lebo micelárku od Biodermi mám radšej.

Palmer´s Cocoa Buter formula
I liked this lotion / body butter - review HERE. It felt nice, but the strong scent of cocoa was a bit too much. I will not purchase.

Palmer´s Cocoa Buter formula
Mlieko / maslo od Palmer´s sa mi páčilo - recenziu nájdete TU. Na pokožke bolo fajn, ale vôňa po kakaovom masle bola príliš silná a maslo si nekúpim.

Colgate Max White One tooth paste
Finally one product from Ladybox that I like a lot and I did purchased it already. Amazing tooth paste, did clean and whiten my teeth very well. It is a bit strong when I use too much of tooth paste; I can feel a small stinging of my tongue. Nonetheless I will repurchase it after I finish the one I already purchased.

Colgate Max White One zubná pasta
Konečne výrobok z Ladyboxu, ktorý sa mi veľmi páči a už som si ho aj kúpila sama. Super zubná pasta, vyčistila a vybielila moje zuby. Je trošku silná, hlavne keď jej použijem viac ako by som mala. Trošku ma štípe na jazyku. Tak alebo tak si ju určite kúpim zas akonáhle miniem tú čo si už kúpila.

Did you try any of these? What is your experience? Let me know.:-)


Vyskúšali si niektorý zo spomenutých výrobkov? Aké sú vaše skúsenosti? Dajte vedieť v komentároch.:-)

Lenka

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára