sobota 18. januára 2014

KIKO Make-up Milano ULTRA tech waterproof mascara - vodeodolná špirála



Hello,

Finaly! After weeks of use I can do a review about KIKO Make-up Milano ULTRA tech waterproof mascara. I bought it in Rome, Italy for a few euros it was in huge sale - like 50 % off.
 I did have a bit high expectation for this waterproof mascara. I saw a girl in a shop and she had this mascara on and she had amazing lashes - long, thick, luscious, amazing. I have short, not very thick and definitely not luscious and curled lashes. And I said to myself that I try it out.

The packaging of this waterproof mascara is sleek shiny black. Mascara has plastic brush with short even spikes which I like. The formula is neither dry nor runny. After I apply first layer nothing amazing happen. Mascara prolongs my lashes and makes them a bit thicker but nothing special. After I apply second coat it is much more visible that my lashes are longer, thicker with volume. It did not give me any clumps and I could build it up to three layers. Thruout a day it did not budge or smudge. I do have a problem with removing the mascara. I have to use heavy duty oil based make up remover.

It was very nice mascara great during holidays but I think that the girl in shop had amazing lashes before she applied this mascara.:-)

Did you try good waterproof mascara? Which one is your favorite? Leave me a comment.

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte,

Konečne! Po týždňoch používania môžem urobiť recenziu na Kiko Make - up Milano ULTRA - Tech vode-odolnú riasenku. Kúpila som si ju v Ríme za pár euro, lebo bola v obrovskej zľave  okolo 50 % dole z pôvodnej ceny.
Na začiatku som mala naozaj vysoké očakávania. Keď som bola pozrieť v KIKO obchode, videla som jedno dievča v obchode, ktoré malo úžasné riasy - dlhé, husté, zvodné, proste úžasné. Spýtala som sa jej aká je táto riasenka a ona mi povedala, že ju má práve na riasach. Ja mám krátke, nie príliš husté a rozhodne nie zvodné a vytočené riasy. Takže som si povedala, že ju skúsim.

Balenie KIKO riasenky je pekné, štíhle, elegantné v lesklej čiernej farbe. Riasenka má plastovú kefku s krátkymi rovnými hrotmi, čo mne sa celkom páčia. Riasenka nie je ani veľmi tekutá a ani suchá. Po nanesení prvej vrstvy som skonštatovala, že žiadna úžasná vec sa nekoná. Riasy boli trošku predĺžené a zhustené. Po nanesení druhej vrstvy bol už rozdiel oveľa výraznejší - riasy boli dlhé, výrazné, viac husté. Po druhej vrstve som nemala žiadne zlepence z rias, skúsila som naniesť tretiu vrstvu a žiadne zhluky rias sa nekonali.  Počas dňa som nebadala, že by sa riasenka drolila alebo šmuhovala. Odstaňovanie bolo trošku náročné a musela som použiť heavy duty odstraňovač riasenky s olejovou bázou.

Riasenka od KIKO je dobrá - perfektná k bazénu alebo k moru, ale myslím, že to dievča v obchode malo úžasné riasy už pred nanesením tejto riasenky. :-)

Máte svoju obľúbenú vode-odolnú riasenku? Dajte mi vedieť v komentári.:-)

Lenka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára