streda 8. januára 2014

Red gold super easy and glamorous manicure - nailart ✫✫✫



✫ Hello lovelies, 
I would like to share my New Year nails - manicure. The bloody red is from Catrice Cosmetics 060 Bloody Mary To Go - one of my favorite reds, the beautiful gold stripes on my ring finger are Catrice Cosmetic 24 The GlamoureX Factor. I used a glittery nail polish for rest of my fingers from Essence Cosmetic Nail Art Special Effect Topper in 02 Circus Confetti. Bit of rhinestones and then top coat from Sally Hansen. 
You are done! 

Lenka



✫ Ahojte, 

Rada by som sa podelila s mojou novoročnou manikúrou - nechtami. Krvavo červený lak je od Catrice Cosmetics 060 Bloody Mary To Go, patrí medzi jednu z mojich najobľúbenejších červených, pekný zlatý lak na prsteníku je tiež od Catrice Cosmetic v 24 The GlamoureX Factor. Použila som lak s viacfarebnými trblietkami od Essence Cosmetic Nail Art Special Effect Topper in 02 Circus Confetti. Troška kamienkou a nakoniec vrchný lak.:-)
Ste hotové.

Lenka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára