sobota 15. februára 2014

♥ ☆ ♥ 100 Blog post - Thank you and GIVEAWAY! ♥ ☆ ♥


Hello Beauties!

Today I have a special blog post for you. This is my 100 blog post! YAY! When I started my blog I would not hope that I will be here, with my blog. I wanted to share my thoughts on thing I like most - make - up, skin care, cosmetic and all beautiful thing in my life. I would like to say a BIG Thank you to my readers.

The price that 1 randomly selected winner will receive is shown in the picture - my fave sheet masks, rice masks, snail serum, nail polishes, BB cream samples... 

The rules are super easy. Follow me on bloglovin and leave me a comment with your email so I could contact you.:-)
This is international giveaway and end February 28th 2014. I will write a post and announce the winner.

Have a great weekend!

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Dnes mám pripravený špeciálny blog post, pretože je môj STÍ! Keď som začala písať na môj blog ani som nedúfala, že by som sa dostala tak ďaleko. Chcela som sa len podeliť so svojimi myšlienkami a ideami o veciach ktoré mám veľmi rada - make - up, starostlivosť o pleť, kozmetika a všetky krásne veci v mojom živote. Chcela by som sa všetkým mojim čitateľom veľmi poďakovať!

Cenou v GIVEAWAY, ktorú jeden náhodne vybratý čitateľ dostane sú všetky kozmetické kúsky na fotke - moje obľúbené látkové masky na tvár, ryžové masky, slimačie sérum, laky na nechty, vzorky BB krémov...

Pravidlá pre zapojenie sa sú veľmi jednoduché, stačí keď ma budete "followovať" na Bloglovine a Facebooku a napíšete mi do komentárov váš email, aby som mohla výhercovi napísať.:-)

Giveaway je medzinárodná a končí 28.02.2014. O výhercovi napíšem krátky blog post, kde vyhlásim víťaza.

Prajem krásny víkend!

Lenka

(¯`•.•´¯) (¯`•.•´¯) 
*`•.¸(¯`•.•´¯)¸.•´ ♥ 
☆ ♥ `•.¸.•´ ♥ º ☆.¸¸.•´¯`♥ 

5 komentárov:

  1. bloglovin: Deni Hartmannová
    FB: Denisa Hartmannová
    denisa.hartmannova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. sep109@rutgers.edu

    I love your blog!! thank you :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sounds like fun! I like your blog also, just discovered it and following and will keep follow after this ofcourse :) x Good ob and congratulations on your 100th blog post :)

    email: missannieway@gmail.com

    Miss Annie @ www.missannieway.blogspot.com - Photography & adventures

    OdpovedaťOdstrániť
  5. €:-) can't believe u have 100! Congrats! Xx

    eimear-quinn@msn.com

    OdpovedaťOdstrániť