nedeľa 2. februára 2014

DIY rhinestone necklace / bracelet - DIY kamienkový náhrdelník / náramok






Hello!

I love doing small DIY projects. I saw a very nice necklace on Pinterest with plastic stones and pink thread. I liked that idea and here is my variation. You can use it eather as a necklace or bracelet.;-)

I used dark red thread and 1,2 cm silver and clear rhinestones.

The length of the thread depends on how long the necklace you would like to have. I used 1,5 m long thread. Be aware that because of the knots it will shorten up rapidly.

I started with two knots, clear rhinestone and two knots to secure the rhinestone. That is all I did for the clear rhinestones.:-) Super easy, these shine in sunlight like diamonds.

With silver rhinestones: two knots, rhinestone, two knots. I placed 10 silver rhinestones in a row. I left a gap circa 1.5 inch and followed with another row of 10 rhinestones. I joined the ends and secured them with knots. You are done.

Do you like it? Let me know in the comment bellow.:-)

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!!!

Milujem robiť malé DIY projekty. Videla som veľmi pekný náhrdelník na Pinterest s plastovými kamienkami a ružovou niťou. Páčil sa mi tento nápad a tu je moja variácia. Dá sa použiť aj ako náhrdelník aj náramok.

Použila som tmavo červenú bavlnku a 1,2 cm strieborné a číre kamienky.

Dĺžka bavlnky závisí na tom, aký dlho náhrdelník by ste chceli mať. Použila som 1,5 m dlhú bavlnku. Treba si uvedomiť, že vzhľadom na uzlíky sa vám bude bavlnka veľmi rýchlo skracovať

Začala som sa dvoma uzlíkmi, 1 číry kamienok a dva uzlíky na zabezpečenie kamienku. Takto som pokračovala pokiaľ som neminula bavlnku resp. kamienky. To je celkovo aj všetko čo som urobila na časť náhrdelníku s čírymi kamienkami.:-) Super jednoduché, nádherne sa lesknú, keď na ne zasvieti slniečko, sú ako diamanty. 

Čo sa týka strieborných kamienkov: dva uzlíky, 1 strieborný kamienok, dva uzlíky. Umiestnila som 10 strieborných kamienkov v rade. Nechala som medzeru circa 5-6 cm a následne som pokračovala ďalšími 10 striebornými kamienkami. Spojila som konce bavlnky a urobila dva uzlíky na záver. Máte hotovo!

Páči sa? Dajte mi vedieť v komentároch.:-)

Lenka






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára