nedeľa 9. marca 2014

DIY SUNDAY - Soap dispenser - dávkovač na mydlo




Hello Beauties!

I realised that I have so many bottles from shampoo and conditioner...all kind of plastic bottles. Some of them are nice for reuse and it would be shame to do not so. Even thou I did not like L´OREAL Mythic Oil shampoo and conditioner the bottles with pump were nice and I decided to DIY soap dispensers from them!:-)

It is super easy DIY project. I sued old bottles from shampoo and conditioner, gold spray paint, rubbing alcohol for removing the glue from the sticker on bottles and alphabetic sticker for letters.

I remover the sticker from bottle and with rubbing alcohol (nail polish remover could be used, too) I cleared away the rest of the glue from the bottle. I cut out the letters from sticking paper - better if you have a stencil!!!, placed it on the bottle and spray painted them. Let it dry for a minute and then I removed the sticking paper. I let the spray paint dry for few hours and I was done!:-)

You could use also a nail polish if you do not have a spray paint, it would look nice, too.

I hope you like it!:-)

Have an amazing sunny Sundy.

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Nedávno som si uvedomila, že vyhadzujem dosť veľa plastových fliaš...od šampónov, kondicionérov...všelijakých možných fliaš. Niektoré sú naozaj pekné a dali by sa aj znova vyžiť a bola by celkom škoda tak neurobiť. Aj napriek tomu, že L´OREAL Mythic Oil šampón a kondicionér boli pre mňa veľkým sklamaním rozhodla som sa, že aspoň pekné fľaše s pumpičkou využijem a spravím si nádobky na mydlo do kúpeľne a záchodu!:-)

Tento DIY projekt je veľmi jednoduchý. Použila som minuté plastové fľaše, zlatú farbu v spreji, alkohol na odstránenie zostatkového lepidla na nádobkách a lepiace nálepky písmeniek.

Odstránila som nálepku z fliaš, vzhľadom na to, že ostalo na fľašiach strašné kvantum lepidla použila som alkohol na jeho odstránenie (dá sa použiť aj odlakovač, riedidlo). Vystrihla som písmenká z lepiaceho papieru, ale 100 x lepšie by bolo keby som použila šablónu. Papier som prilepila na fľašu, vzniknuté písmenká som prestriekala farbou, nechala minútku zaschnúť a lepiaci papier som odlepila. Nechala som farbu poriadne zaschnúť pár hodín a dávkovač na mydlo s pumpičkou bol na svete.:-)

Ak nemáte farbu v spreji dá sa použiť aj lak na nechty a bude to vyzerať tiež veľmi pekne.

Páči sa vám takýto dávkovač na mydlo?:-)

Prajem vám krásnu slnečnú nedeľu!

Lenka



2 komentáre:

  1. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you!:-) You have beautiful photos! Amazing blog logo.:-) Following on bloglovin. Lenka

      Odstrániť