pondelok 3. marca 2014

(✿◠‿◠) Haul - Boots - Manufactura - Rossmann


Hello Beauties!

Today another blog post about shopping.:-) I cannot help myself, I love shopping, I love make-up and beauty products. Especially when I hear or read just good thing about these products!
Who does not know from beauty bloggers about SOAP&GLORY? Every foreign blogger know, talk and buy. I think that Soap&Glory HAND FOOD non-greasy hand cream with Shea butter, Macadamia oil and marshmallow. Marshmallow?!? It is AMAZING.:-) It was love on first smell and touch. The price for 50 ml was around 6 euro; I bought this from BOOTS.

The second great product from Soap&Glory is SUGAR CRUSH body scrub with smashed brown sugar, sweet lime, almond oil and macadamia grains. Smells amazing like sweet lemon, works great. The price was around 11 euro for 300 ml. When I was in Boots I did not know that I would buy anything else that hand cream. I definitely did not need another body product. But the smell of this body scrub! I loved it. A lot of Soap&Glory products has a sweet smell and I am not big fan of it. But the Hand Food and Sugar Crush ...YUAMY, if you have a chance, GET THEM.:-)

The last product was Rimmel Scandaleyes in 005 Nude. Every beauty blogger rave about this pencil, I could not find it in any drugstore for a several months! It is cheap. It is great for water line and I have to have it. It opens up the eyes, makes it more awake, stays at place, nice nude pink-ish color. Great pencil.:-)

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Zas trošku nakupovania, ale ešte z januára.:-) čo na to povedať, ja veľmi rada nakupujem, mám rada make-up a kozmetiku. Hlavne, keď som čítala u blogeriek alebo videla na YT len pozitívne veci.

Kto nepozná značku Soap&Glory z beauty blogov? Ja myslím, že táto značka je prepieraná dosť. Každý zahraničná blogerka pozná túto značku, kupuje ju a hovorí o nej. Myslím, že jedným z najznámejších výrobkov je Soap&Glory Hand Food nemastný krém s Babuckým maslom, Makadamovým olejom a marshmallow. Marshmallow?!? Tento krém je ÚŽASNÝ!!:-) Bola to láska na prvý očuch. Cena za 50 ml je okolo 6 euro a kúpila som v Boots.

Druhým úžasným výrobkom od Soap&Glory je SUGAR CRUSH telový píling s hnedým cukrom, sladkou limetkou, mandľovým olejom a makadamiovými zrnkami. Vonia úžasne ako sladký citrón a funguje super. Cena za 300 ml bola okolo 11 euro. Keď som bola v Boots vôbec som netušila, že si kúpim niečo iné okrem krému na ruky. Určite som nepotrebovala ďalší píling. Ale vôňa tohoto pílingu ma uchvátila! Láska na prvý oňuch. Veľa výrobkov od Siap&Glory vonia sladko a ja na také sladké cukríkové vôňe veľmi nie som. Oba výrobky, ktoré som si kúpila sú však pre mňa výnimočné..a to nie len vôňou. Sú chutnučké a ak máte príležitosť určite ich skúste.:-)

Posledným výrobkom, ktorý som si kúpila bola ceruka od Rimmel Scandaleyes vo farbe 005 Nude. Opäť... každá blogerka o nej vie a ja som ju mesiace zháňala v DM - ke, ale bola stále vypredaná! Patrí medzi lacnejšie, cena okolo 3,50 euro. Dobre drží na spodnej linke, otvára oko, prežiaruje ho, drží na mieste a farba je ružovkasto béžová - telová. Super ceruzka.:-)



In Rossman (Prague) I bought Essence All about matt! fixing compact powder. Petra from lovely hair rave about this. A lot of other Czech and Slovak beauty bloggers wrote a blog post about this powder and I have to buy it, too. The same applies to Essence studio nails better than gel nails. I do my nails a lot, like to change nail color two to three times a week. I hope that this top sealer would minimize the chipping.

In Manufactura I bought Carlsbad Relax Emollient soap with thermal salt, almond oil and sweet balm. Smells fresh, after herbs and lemon. I place it into my closet so my clothes would smell fresh.:-)

Do you know these products? Do you like them? Do you have another "blogger talking about them all the time" products? Let me know in the comments bellow!

Have a beautiful day.

✿ Lenka ✿

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

V Rossman (Praha) som kúpila Essence All about Matt fixujúci kompaktný púder. Petra z Lovely hair o ňom stále rozpráva. Veľa českých a slovenských blogeriek o ňom píše a pravdaže aj ja som si ho musela kúpiť. To isté platí aj pre Essence Studio nails better than gel nails top coat. Lakujem si nechty celkom často, tak dva - tri krát do týždňa. Dúfam, že tento vrchný lak mi pomôže zabrániť odlupovaniu laku.

V Manufacture som si kúpila len jednu vec, a to Carlsbad Relax Zvláčňujúce mydlo s termálnou soľou, mandľovým olejom a medovkou. Vonia pekne, sviežo po bylinkách a citróne. Má výsostné miesto v mojej skrini, kde všetko rozvoniava.:-)

Poznáte tieto výrobky? Páčia sa vám? Máte iné výrobky, o ktorých všetky blogerky hovoria? Dajte vedieť v komentároch!

Prajem krásny deň! 

✿ Lenka ✿





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára