utorok 11. marca 2014

✿◕ ‿ ◕✿ Violet Make-up inspiration - CATRICE

 

Hello Beauties!

On Saturday night I went for a drink with my best friend. It was a long ago that we went for a drink and I wanted to try some new look. I had palette from CATRICE Arts Collections - Baroque for a few months. I did a review on two of Arts Collection palettes and you can read it HERE. It is very nice palette with pinky violet eye shadows. 

As a base I used ETUDE HOUSE Goodbuy Pore Ever and Maybelline 24 h Super Stay foundation in 005 Light Beige. Very nice, with pinky under tones. I am not sure about 24 h stay, but nevertheless it has satin (neither glowy nor matt) finish, medium coverage and has SPF 19. Suitable for all skin types and I have to powder my T - zone.

On the eyes I used just three colors - lavender for my eye lid, plum violet for my liner and beautiful pinky highlight color for my inner corner. As a blush and highlight I used the ones in the palette. Because the eyes were bit dramatic I decided to use CATRICE Nude Alarm for my lips. It is nice, nude color with semi matt finish.

Do you like this look? Leave me a comment below.:-)

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

V sobotu som si vyšla na drink s mojou najlepšou kamarátkou. Už sme dlhšie nikde neboli a ja som sa chcela trošku vyfintiť a vyskúšať nejaký nový look. Paletku od CATRICE Arts Collections - Baroque mám už pár mesiacov a robila som na ňu aj recenziu spolu s ďalšou paletkou a prečítať si o nich môžete TU.

Ako podkladovú bázu som použila ETUDE HOUSE Goodbuy Pore Ever a Maybelline 24 h Super Stay make-up,  odtieň 005 Light Beige. Make-up sa mi pozdáva, má ružové podtóny, nanáša a roztiera sa dobre, má stredne kryciu schopnosť, SPF 19 a ani lesklý ani matný finish. O 24 hodinovej výdrži nič neviem...?!?:-) Make-up je vhodný pre všetky typy pleti, ale ja si musím prepudrovať T - zónu.

Na oči som použila len tri farby z paletky Catrice - Baroque. Levandulovú na celé viečko, tmavo fialovú ako linku a veľmi peknú ružovkastú do vnútorného kútika oka. Pre líčka a na zvýraznenie lícnych kostí som použila líčenku a highlight z paletky. Kvôil trošku výraznejším očiam som sa rozhodla pre Nude pery a CATRICE Nude Alarm je na to túto úlohu vhodný.:-) Rúž má semi matný finish.

Páči sa vám toto líčenie? Dajte mi vedieť v komentároch.:-)

Lenka












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára