nedeľa 1. júna 2014

DIY White - silver bead necklace


Hello Beauties!

Every girl needs necklace that she can put on and be lady or girl next door. This necklace is that baby for me. I can put it on with jeans and white or black T-shirt or with LBD.
I used white and silver beads (several packages), needle, thread and lobster clasp. On some of the bead rows I did few knots. Each row of beads is long variously. The longest row of beads ends up somewhere between my breasts. Yeah, I like this necklace a lot.:-)

Have a beautiful Sunday!

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Podľa mňa každé dievča potrebuje náhrdelník, ktorý môže nosiť keď je za dámu, ale aj za dievča od vedľa. Takýmto náhrdelníkom je pre mňa tento. Môžem ho nosiť aj k džínsom a bielemu alebo čiernemu tričku, ale aj k malým čiernym.
Použila som biele a strieborné gorálky (niekoľko balíkov), ihlu, niť a zatváratko. Na niektorých šnúrkach s gorálkami som urobila uzlíky. Každá šnúra s gorálkami je inak dlhá a tým náhrdelník vytvára veľmi pekný vodopád. Najdlhšia šnúra mi končí zhruba medzi prsiami. Hm, tento veľmi jednoduchý ale krásny náhrdelník nosím veľmi rada.:-)

Prajem krásnu nedeľu.

Lenka






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára