streda 4. júna 2014

EMPTIES - Used up products - hair and body - Vymíňané výrobky - vlasy a telo sprcha



Hello Girls!

After few months it is time for emptying my paper bag from Marionnaud and write a small review about hair and body products that I used till the last drop.:-) I decided to divide my post about Empties to different categories - hair and body (shower), make-up and face and body care. I always have ton of used up products and even more samples that I would like to share with you, but that would ginormously long blog post that no one would reads.


First of all, who does not love DOVE shower gels? Everybody and I am not an exception. The shower gels are just some of the Best of drugstore. They are rather cheap, work great, smell great. What else would you like have in shower gel?:-) I will repurchase. What is favorite smell?

The scrub from HIMALAYA Purifying Neem scrub is average. I used it up because it was part of the Ladybox. The particles are too harsh for face and it smells weird. This is a NO for me.

Shampoo and conditioner from TONI&GUY (drugstore buy), I did a full review on them HERE. These are great and I will repurchase. I would like to try the hair mask, too. did you try it?

Shower gel and body lotion from ROGER&GALLET Fleur de Figuier were very nice. The smell! Amazing. More pictures HERE. The shower gel was nicer (thick, velvet, my skin was smooth and perfumed) than the body lotion. The lotion was to thin for me even though it absorbed nicely into my skin. It is not easy for me to repurchase these so I will not.

What are your EMPTIES? :-)

Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte Dievčatá!

Po pár mesiacoch prišiel opäť čas na vyprázdnenie mojej papierovej tašky z Marionnaud, kde si ukladám vymíňanú kozmetiku a napísať mini recenziu o výrobkoch na vlasy a telo.:-) Tentoraz som sa rozhodla rozdeliť vymíňané výrobky do niektorých kategórií - vlasy a telo (sprcha), make-up a tvár a telo starostlivosť. Snažím sa čo najviac míňať resp. používať všetky výrobky čo mám doma. Vždy ich mám preto strašne veľa a ešte viac vzoriek. So všetkým by som sa s vami veľmi rada podelila, ale vznikol by z toho strašne dlhý článok, ktorý by asi nikto nečítal.

Hneď na začiatok začnem so sprchovým gélom DOVE. Každý a ja nie som výnimka, ho zbožňuje. Dove sprchové gély patria medzi to najlepšie čo sa dá v drogérii nájsť. Sú lacné, skvelé - pokožka je jemná a krásne voňajú. Čo viac by si mohla želať? V budúcnosti kúpim určite zas. Aká je vaša obľúbená vôňa?

Píling HIMALAYA Purifying Neem scrub (Azadirachta indica) je priemerný píling. Nakoniec som ho vypoužívala, lebo som ho už mala doma - bol súčasťou jedného Ladybox-u. Čiastočny v ňom boli príliš veľké a tvrdé na moju tvár a voňal veľmi podibuhodne. Toto určite nie je pre mňa.

Šampón a kondicionér TONI&GUY (kupovala som ich v DM - ke), na oba produkty na vlasy som robila recenziu, ktorú si môžete prečítať TU. Sú proste super a ach TÁ cena. Určite sa u mňa v budúcnosti objavia a plánujem vyskúšať aj masku na vlasy.

Sprchový gél a telové mlieko od ROGER&GALLET Fleur de Figuier - vôňa kvetov figy. Krásne voňali! Viac obrázkov TU. Oba boli dobré, ale sprchový gél bol predsa len lepší. Sprcháč bol pre mňa lepší (hustejší, zamatový, moja pokožka bola jemná a voňavá). Telové mlieko bolo riedke, ale za to sa veľmi pekne vpilo do pokožky. Vzhľadom na to, že oba sú pre mňa viac či menej nedostupné, tak si ich už nekúpim.

A čo vaše vymíňané kozmetické výrobky?:-)

Lenka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára