utorok 22. júla 2014

DIY orchid pot from Mason Jar - Urob si sám črepník na orchideu

Hello Beauties!


My skills to let the plant live are average. Some plants live happily in my home but others are not very "comfortable". Orchids are very easy to look after. Plenty of water, nice sunny window station and they are usually very happy. I did have one orchid that needed to be separated. So from one plant I got four. And because I did not have a planter for my last orchid and I placed it into a Mason jar which I painted with white and rose gold.

I washed really well the Mason jar with hot water and soap. I had to scrub off the glue from the sticker and soap with sand is the best helper. Then I painted the gold and white squares with a brush. I placed blue glass stone on the bottom of the Mason jar so the Orchid would not be drown so down. Then I wash the roots from old soil and planted it. It is important to have the right water level and make sure to use plant fertilizer from time to time.


Lenka

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

Zvyčajne sú moje pestovateľské schopnosti celkom dobré. niektorým rastlinkám sa darí lepšie a niektoré sa u mňa necítia až tak "pohodlne. Orchidea je pre mňa synonymom rastliniek, o ktoré sa až tak netreba starať pokiaľ majú vhodné podmienky. Veľa vody, pekné slnečné miestečko na okne a zvyčajne sú mňa šťastné. Mala som jednu orchideu, ktorá si už žiadala presadiť. Rozdelila som ju na štyri časti a bohužiaľ som pre tú poslednú nemala črepník a tak som ju zasadila do sklenenej zaváraninovej nádobky.

Sklenenú nádobu z horčice som veľmi dobre umyla, horúcou vodou a mydlom. Nalepené lepidlo z etikety som vydrhla Cifom a drôtenkou. Namaľovala som na spodný a vrchný okraj biele a ružovo zlaté štvorčeky. Do stredu som dala len väčšie ružovo zlaté štvorčeky. Na spodok som nasypala modré sklenené kamienky, aby rastlinka nebola utopená celkom v pohári. Umyla som korene od predchádzajúcej zeminy (kokosová podrtená kôra) a vložila orchideu do "črepníka". Je dôležité rastlinku prihnojiť z času na čas a sledovať hladinu vody.

Lenka  






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára