nedeľa 20. júla 2014

DIY Red tassel bracelet and earrings - Urob si sám Červený náramok a náušnice so strapcami


Hello Beauties!
Would you rather wear statement jewellery or clothes? I would go to the jewellery. I love to change the "mood" of my clothing. How I look like and with jewellery I can look bit different every day.:-)

Tassels are pretty big right now. I love red and when my sister gave me the old and broken necklace I decided to transform DIY it to the bracelet and earrings.

I used old broken necklace, but you can use bigger rhinestones or stones, jewells, glass beads; jump ring, ear hooks, red cord, bracelet rubber cord, pliers and head pins. The gold leafs on bracelet are also from old and broken necklace.

YAY, for recycling and DIY!;-)

Lenka 

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!!!
Čo poviete, nosili by ste radšej výraznejšie oblečenie alebo bižutériu? Ja najradšej nosím pestrofarebnú, výraznú bižutku, niekedy je jej až moc. Veľmi rada si mením "náladu"oblečenia, práve podľa toho akú bižutériu si k danému oblečeniu dám. Takto sa môžem pretvoriť trošku každý deň, podľa nálady.

Strapce sú veľkým hitom sezóny. Veľmi sa mi páči klasická krvavo červená a keď mi sestra dala starší a pokazený náhrdelník práve s gorálkami červenej farby, rozhodla som sa, že ho pretvorím na niečo nové; náramok a náušnice.

Na výrobu som použila korálky zo staršieho náhrdelníka, ale môžu sa použiť aj akékoľvek iné väčšie korálky, sklenené korálky, kamienky; spojovacie krúžky, náušnicové háčiky, špendlíky na DIY, klieštiky a gumenú cvernu. Zlaté lístočky na náramku mám tiež zo starého a pokazeného náramku.

Milujem recyklovanie a DIY!;-)

Lenka



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára