utorok 19. augusta 2014

FREEMAN Clay Mask Avocado& Oatmeal - Freeman kaolinová mask na tvár Avokádo a ovsená múka


Hello Beauties!

Once again another face mask. I just love to use mask regularly and that means that I use ton of them. It is relax and kind of pamper time for me. Freeman masks are quite well known around beauty and non-beauty world. They are drugstore, rather cheap masks, great range for all kind of skin problems and you will get lot of product. The price for this mask was around 5,50 euro.

Freeman Facial clay mask Avocado & Oatmeal is very similar to Freeman Facial Clay mask Mint and Lemon that I did review on HERE. There is one big difference for me thou. The Avocado and Oatmeal mask does not burn my skin at all which Mint and Lemon does. It is great clay (kaolin) clearing and nourishing mask for acne prone, combination - oily or teenage skin. I use it once week, usually during weekend. Let it sit and perform mask magic for about 20 minutes and then I use dump sponge and warm water to remove it. I see the biggest difference on my nose, I have larger pores and they are barely visible right after I wash off the mask. Of course it does not last forever, but I am ok for a few days. 

Did you try this mask? What are your thoughts? Let me know.:-)

Lenka 

✄ ✄ ✄ ✄ ✄ 

Ahojte!

A zas bude článoček o maske. Ja si nepomôžem, lebo masky na tvár milujem a veľmi rada a často ich používam. Vypoužívam ich kopec a rada skúšam nové. Pre mňa je to relax a mám pocit, že som urobila niečo trošku viac pre seba. Freeman masky sú všeobecne dobre známe. Masky sa dajú kúpiť v drogérii, za rozumnú cenu, široký výber, na všetky možné aj nemožné problémy pleti. Ja som ju kúpila za cca 5,50 euro.

Freeman pleťová kaolinová maska Avokádo & Ovsená môka je veľmi podobná Freeman pleťová kaolinová maska Mentol a Citrón, na ktorú som robila recenziu TU. Jedným veľkým rozdielom, aspoň pre mňa, je to, že maska s avokádom a ovsenou múkou ma neštípe/ nepáli na nose, čo maska s mentolom a citrónom robila. Je to veľmi dobrá kaolinová čistiaca a vyživujúca maska na pleť trpiacou akné, mastiacu sa, kombinovanú pleť alebo pre teenagerov. Používam ju raz za týždeň, nanesiem a nechám pôsobiť 20 minút. Zmyjem vlhkou pleťovou hubkou a teplou vodou. Najväčší rozdiel, ktorý vidím je na mojom nose, pretože tam mám najväčšie póry. Po použití masky sú skoro neviditeľné. Pravdaže to nevydrží na veky, ale pár dní efekt vydrží.

Vyskúšali ste túto masku niekedy? Čo na ňu hovoríte? Dajte mi vedieť.:-)

Lenka   





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára