pondelok 12. januára 2015

Anti frizz elixir - Schwarzkopf Gliss Kur Hair repair Ultimate Oil Elixir - Regeneračný balzám


Hello,

During the end of the last year I colored my hair at home. It did not end very well. I had my hair orange/ red/ brown/ blond. Well, it was horrible disaster! In the end I colored my hair my original very boring brown color. Even thou i used high end color I would not recommend to color your hair at home. My ends were so damaged!!! I had to cut min of 10 cm of my hair.
The next day I went to the drugstore and bought this Gliss Kur Hair Repair Ultimate Oil Elixir. The fourth ingredient is Argan Oil and the fifth is hydrolyzed keratin. Prize is around 3 euro. It has two phases. I mixed it up and spray on my wet hair. It is leave in conditioner/ elixir. It is amazing!! Love this and for the prize you cannot bead it. It has bit strong scent but does not linger. The effect is great. After I spray the elixir on my hair they are frizz free, soft and after dried shiny. My ends are healthy and I am happy.:-)

Did you try this elixir? What do you think???



Ahojte!!!

Koncom minulého roka som si doma zafarbila vlasy. Neskončilo to veľmi dobre aj napriek tomu že som si už doma vlasy farbila. Skončila som s oranžovo - hnedo - červeno - blonďavými vlasmi. Mega strašná kombinácia a riadny brutus.:-/ Nakoniec som si nafarbila vlasy na svoju pôvodnú farbu, veľmi nudnú hnedú. Použila som dobrú a drahú farbu, ktorá by nemala ničiť vlasy a dobre farbiť, ale aj napriek tomu to dopadlo strašne. Určite by som neodporúčala farbiť vlasy doma, hlavne ak nejde len o zmenu odtieňa. Skončila som zo zničenými končekmi, takže som si musela min 10 cm odstrihnúť.

Druhý deň som išla do drogérky a kúpila Gliss Kur Hair Repair Ultimate Oil Elixir - Regeneračný expres balzám s keratínovým komplexom. Štvrtá zložka je Argánový olej a piata Hydrolyzovaný keratín. Cena bolo okolo 3 euro. Obsahuje dve fáze, ktoré sa musia pred použitím elixíru pomiešať. Balzám sa veľmi pohodlne sprejuje na mokré vlasy, je to bezoplachový kondicionér. Naozaj veľmi veľmi dobrý! Proste láska na prvú aplikáciu. Má trošku silnejšiu vôňu, ale po chvíľke ju nie je cítiť. Konečný výsledok je pre mňa super, vlasy sa mi dajú bez problémov rozčesať, sú jemné, hladké a po uschnutí lesklé. Končeky sú zdravé a ja som oveľa šťastnejšia.:-)

Použili ste niekedy takýto elixír/ kondicionér? Čo si o ňom myslíte??


Lenka






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára