nedeľa 21. júna 2015

Crochet cat bag with neon pink edging


 Ahojte!!!

Milujem háčkovanie!:-) Túto úžasnú kabelku som hačkovala strááášne dlho, je uháčkovaná z bavlnenej bordovej a bielej priadze. Na olemovanie som použila krikľavo ružovú, len tak pre zábavu. Podšívka je ušitá z bavlnenej látky a pridala som ešte aj kovový cvoček na zatváranie.

Vzor nie je môj, ale okukala som ho z fotky už uháčkovanej kabelky z jednej knižky o háčkovaní. Takéto vzory sa, že vraj pôvodne háčkovali v Južnej Amerike.

Od prvej chvíle sa mi mačičky strašne páčili, len tá predstava krátkych stĺpikov (single crochet) sa mi nepozdávala.:-) Pomaličky to pribúda, no čo narobíte. Nakoniec som maximálne spokojná a kabelka je nádherná!

Čo na ňu poviete? Mačáky - ÁNO alebo NIE?? 

Lenka







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára