streda 17. júna 2015

DIY gemstone glass beauty/ flower holder


 Ahojte!!!

Ďalší krásny slnečný deň pred nami.:-) Teda minimálne dnešné ráno, keď píšem tento príspevok je krásne, letné slniečkové a trošku studené. Dnešná DIY bude presne taká istá, farebná, studená, letná, žiarivá, dúhová.
Všetko čo som použila na výrobu som kúpila v obchode pre kvetinárov, flóristov, aranžérov. Môžete, ale použiť aj starú umytú nádobku zo sviečky, malú vázičku, a IKEA je super čo sa týka takýchto sklenených hlúpostí z čoho musíte prach utierať...;-)

Sklenenú vázu/ nádobku som umyla teplou vodou a jarou, vysušila do sucha. Ak máte čistič na okná určite aj ten bude super, keďže obsahuje alkohol odmastí všetko čo sa prichytilo na povrch skla z vašich prstov. To isté platí aj pre sklenené kamienky. Ja som použila Chemoprén, ale určite aj sekundové bude super.

Výsledok nádherný a hotový za pár minút! Môžete použiť ako držiak na rúže, vázičku na kvety, darček pre Vašeho milovaného...kto na čo chce.

Mne momentálne táto nádhera sedí na stolíku a hľadám pre ňu to pravé využitie. Čo by ste mi poradili??


Lenka





 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára